Ezért a városért érdemes dolgozni…
Kedves dunaszerdahelyi választópolgár!
Engedje meg, hogy mielőtt a bizalmát kérem, röviden bemutatkozzam Önnek.
A. Szabó László vagyok, Dunaszerdahelyen születtem 1967-ben.
Nős vagyok, 2 lánygyermek apja.
A gimnáziumi érettségi után Nyitrán szereztem tanári diplomát, majd hét éven keresztül oktattam az ottani Konstantin Egyetem Szlovák Irodalom Tanszékén. Később egy évet dolgoztam a Komenský Egyetem Magyar Nyelv és Irodalom Tanszékén, majd évekig voltam az Irodalmi Szemle és a Katedra című lap szerkesztője, valamint a Katedra Alapítvány programkoordinátora.
1999-től – az MKP kormányra kerülése után – az oktatási minisztérium nemzetiségi főosztályát vezettem két választási ciklusban. Időközben egy évig – az oktatási intézmények önkormányzati hatáskörbe történő átadása idején – a dunaszerdahelyi városháza iskolaügyi részlegét irányítottam, s 2006-ban rövid ideig a Selye Egyetem rektori hivatalát is vezettem.
2007-ben megalapítottam a dunaszerdahelyi magángimnáziumot, amelynek jelenleg is igazgatója vagyok, s immár másfélszáz diáknak próbálok kollégáimmal együtt magas szintű oktatást biztosítani.
Tagja vagyok az MKP Oktatási Tanácsának és a dunaszerdahelyi önkormányzat oktatásügyi szakbizottságának. Évek óta elnöki posztot töltök be az országos szakmai tömörülésként működő Katedra Társaságban. Tagja vagyok a Károly Róbert király által 1326-ban, Európában elsőként létrehozott királyi alapítású Szent György Lovagrendnek.
Több szakmai publikáció, könyv, tanulmány, cikk és előadás, valamint a korábbi esztendőkből néhány irodalmi alkotás fűződik nevemhez.
 
Mit szeretnék tenni az Önök érdekében?
Az önkormányzati munkában elsősorban Dunaszerdahely szellemi felvirágoztatásáért szeretnék tenni, mindenekelőtt ott, ahol a legtöbb tapasztalatot szereztem: az oktatás, a kultúra és sportélet terén.
Meggyőződésem, hogy városunk jövője minden értelemben az oktatási intézményeinkben van, ezért azt tudatosan és aktívan kell formálnunk. A fiataloknak minden lehetőséget meg kell adni, hogy szülővárosukban alapozhassák meg jövőjüket.
Dunaszerdahely legyen rangos iskolaváros!
Ugyanakkor fontosnak tartom az idősebb embertársainkra való odafigyelést, hiszen azon túl, hogy hasznos időtöltést szervezünk nekik, tapasztalataikkal ők segíthetnek a legtöbbet a városfejlesztésben.
Dunaszerdahely legyen a tisztelet és a megbecsülés városa!
Végül – de nem utolsó sorban – kiemelném a civil szervezetek és közösségek támogatását is, melyek élénkíthetik a társadalmi aktivitást és a lakosság érdekeinek megjelenítését.
Dunaszerdahely legyen az aktív közösségek városa!
A zavartalan építkezés azonban csakis nyugodt körülmények között, egy biztonságos és élhető környezetben valósítható meg, ezért a közbiztonság és a köztisztaság javításában a megelőzést tartanám fontosnak egy hatékony kamerarendszer kialakításával és működtetésével.
Dunaszerdahely legyen biztonságos, tiszta és élhető város!


Ha egy mondatban kellene megfogalmaznom céljaimat: legfőképp a dunaszerdahelyiekkel folytatott párbeszédre helyezném a képviselői munkám hangsúlyát, hiszen a problémákon hatékonyan segíteni csak az tud, aki meghallja és meglátja azokat. Amennyiben Ön úgy gondolja, hogy segíteni tudok problémáin, nyugodtan keressen személyesen vagy az aszabolaszlo@gmail.com villámpostacímen.

 
 
Szeretem ezt a várost, és azon leszek, hogy mindenki jól érezze magát benne!
 
Ha Ön egyetért céljaimmal és elképzeléseimmel, kérem, tiszteljen meg bizalmával, és győzze meg családtagjait és ismerőseit is, hogy 2010. november 27-én a 2. választókörzetben érdemes a nevem előtt álló 25-ös számot karikázni.
Szerző: aszabólászló  2010.11.11. 16:36 komment

süti beállítások módosítása